sábado, 26 de janeiro de 2013

Lolita 52 Challenge

Hello!
Some time ago I found this Lolita "meme" at Miss Caro-chan's blog (the only Lolita blog I read on a regular basis, haha), and figured it would be a good way to keep my blog active for some time, since I have the unfortunate habit of dropping my blog projects. Since this one is about something I really love, let's hope it will last longer!
Here is the original post with all 52 questions: Lolita 52 Challenge at FYeah! Lolita. I will be following Miss Caro's method of randomly picking one question per week - or more than one question, since I'm starting this meme late as it is supposed to be finished by the end of 2013. In any case, answers will be posted every weekend.
I don't have many lolita-style clothes and this is not the only style I wear, so if there are questions I can't answer or questions that do not apple to my situation, they will be left for a later time or dropped entirely.
I hope to have a nice year along with everyone!

♦♦♦


Olá!
Há algum tempo encontrei esse "meme" Lolita no blog da Miss Caro-chan (o único blog Lolita que eu leio regularmente, haha), e achei que seria um bom modo de manter meu blog ativo por um tempo, já que tenho o péssimo hábito de abandonar meus projetos de blog. Já que este é some algo que eu realmente gosto, espero que dure mais tempo!
Aqui está o post original com todas as 52 perguntas: Lolita 52 Challenge at FYeah! Lolita. Eu vou seguir o método da Caro-chan de escolher aleatoriamente uma pergunta por semana - ou mais de uma, já que eu estou começando esse meme atrasada, é para ele ser terminado até o fim de 2013. De qualquer modo, as respostas vão ser postadas todo final de semana.
Eu não tenho muitas roupas no estilo lolita e esse não é o único estilo que eu visto, então se houverem perguntas que eu não posso responder ou que não se aplicam à minha situação, eu vou "pular" ou ignorar.
Espero ter um ótimo ano com vocês!

♦♦♦

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Adoraria ler seus comentários!

Contato

shirayukin@hotmail.com
juliana.pomon@gmail.com